Redan förra veckan kunde man börja följa #CODnation challange som är en ny Call Of Duty: Black Ops 4 kampanj. Activision samarbetade med en rad streamers, content creators och andra offentliga personer som spelar Call Of Duty. Nu släpps det ytterligare fler videos och mer är på väg. Med andra ord, detta är en kampanj där offentliga människor och fans har gått ihop, en videoserie för dom som älskar cod.
Följ #CODnation för fler videos.
Artisten Post Malone
”We are really fortunate to have such an amazing community that supports Call of Duty. The community consistently comes up with amazing, laugh-out-loud content, and #CODNATION celebrates that creativity on another level,” said Rob Kostich, executive vice president, and general manager, Call of Duty. ”Fan excitement for Call of Duty: Black Ops 4 has reached new heights, and the launch October 12th is just around the corner. We can’t wait to see what our fans will continue to create with this game.”
”#CODNATION celebrates the incredible creativity and excitement shared through gameplay,” said Matt Small, vice president of global consumer marketing, Call of Duty. ”The experience of playing Black Ops 4 is all about having fun together, and Call of Duty’s fans have inspired us to bring these moments together in a way that reflects their enthusiasm and creativity.
Här är även en video med den amerikanska fotbollsspelaren Von Miller